شش قوانین مضحک درباره رژیم نیمه کتوژنیک

کتواسیدوز خطرناک است، اما کتوز در رژیم غذایی کتوژنیک برای افراد سالم خوب است. الکل: به علت داشتن کربوهیدرات، بسیاری از نوشیدنی های الکلی می توانند از رژیم کتوز خارج شوند. علاوه بر این پیروی از این رژیم می تواند نحوه عملکرد برخی داروها را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع مواد غذایی و غذاهایی که در رژیم کتوژنیک مورد استفاده قرار میگیرند حاوی مقادیر زیادی پروتئین و چربی هستند و به همین دلیل است که افراد پس از مصرف آنها بیشتر احساس سیری میکنند. اگر دیابت بارداری دارید، از پزشک خود در مورد راهکارهایی برای کمک به مدیریت این بیماری بپرسید؛ مثلا خوردن وعدههای غذایی کوچکتر و مکرر در طول روز برای ثابت نگه داشتن قند خون، یا حذف کربوهیدراتهای فرآوری شده مانند آب نبات و غذاهای ناسالم و در عین حال افزایش مصرف سبزیجات، آجیل، دانهها، چربیهای سالم و پروتئین موجب کنترل قند خون در بارداری خواهد شد.

اینجا سریع روش برای حل یک مشکل با رژیم کتوژنیک

به طور مثال داروهای دیابت و فشار خون ممکن است در نتیجه این رژیم با تداخل روبرو شوند. به علاوه 95.2 درصد از افراد با رژیم کتوژنیک در مقایسه با 62 درصد افرادی که از کربوهیدرات استفاده می کردند، توانستند مصرف داروهای دیابت را متوقف و یا آن را کمتر کنند. اما در نقطه مقابل برای افرادی که دارای شرایط پزشکی خاص هستند، مانند بیماران مبتلا به مشکلات کبدی، دیابت نوع 1، پانکراتیت و با سابقه اختلال در تغذیه توصیه نمی شود. اما جالب است بدانید که هنوز شواهد پزشکی معتبری وجود ندارد که نشان دهد شما فقط با گرفتن رژیم کتو میتوانید وزن خود را کاهش دهید. میگرن هزینههای پزشکی زیادی را به خود اختصاص دادهاست، درحالیکه این هزینهها سود چندانی نداشتهاند.  This po᠎st has been  do​ne with the he lp of G​SA​ Content Gen erator Demover sion!

بهترین رژیم کتوژنیک

میگرن نوعاً با سردردهای شدید خودمحدود و پیدرپی ظاهر میشود که با علائم دستگاه عصبی خودگردان در ارتباط است. عملکرد اصلی رژیم کتوژنیک به اینگونه است که شما از طریق چربیها و پروتئینها کالری زیادی دریافت میکنید و در عوض میزان مصرف کربوهیدراتها برای شما کمتر است. اگر نمیدانید در هر وعدهی غذایی باید چقدر کربوهیدرات مصرف کنید، میتوانید از اپلیکیشهای رژیم غذایی کمک بگیرید. در واقع، باید تنها ۵ درصد از کالری مورد نیاز شما از طریق کربوهیدرات تأمین شود و این کاملاً با یک رژیم غذایی استاندارد مغایرت دارد. در یک رژیم غذایی استاندارد توصیه میشود بین ۴۵ تا ۶۵ درصد از کالری مورد نیاز از طریق کربوهیدرات تأمین شود. هضم پروتئین و چربی بیشتر از کربوهیدرات طول میکشد. C᠎on te nt was creat ed  wi​th GSA Conte᠎nt G en᠎erator  DEMO.

حدود 20 تا 30 درصد پروتئین و حدود 5 تا 10 درصد کربوهیدرات، برای هضم و سوزاندن غذا لازم است. بسیاری از افراد با هدف کاهش وزن و حفظ سلامتی رژیم غذایی کتوژنیک را انتخاب میکنند و کتوژنیک یک رژیم غذایی کمکربوهیدرات است. مهم نیست از کدام رژیم غذایی پیروی میکنید؛ نکتهای که باید برای کاهش وزن همراه با حفظ سلامتی رعایت کنید مصرف مواد غذایی کامل و مغذی است. شواهد نشان میدهند که کاهش مصرف کربوهیدرات به این اندازه میتواند کاهش وزن را به دنبال داشته باشد، در بهبود سلامت قلب مؤثر باشد و به تنظیم قند خون کمک کند. ماده مغذی حیاتی برای رشد و نمو مغز و ستون فقرات جنین، فولیک اسید می باشد که این ماده مغذی در مواد غذایی سرشار از کربوهیدرات مثل حبوبات، غلات و نان وجود دارد. This ᠎po st h as  be​en g᠎en er ated  with GSA Content G ener at​or ᠎DE MO​!

اما در رژیم کِتون سوخت بدن شما صرفا از ذخایر چربی و در صورت نیاز از پروتئینهای شما تأمین میشود. کتوزیس وضعیتی متابولیکی است که در آن بدن برای تأمین انرژی به جای گلوکز چربی میسوزاند. بعد از آن بدن شما انرژی موردنیاز خود را با شکستن چربیها و پروتئینها به دست میآورد که همین امر موجب کاهش وزن خواهد شد. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که طبق برنامه به پیش رفته و از دستورالعمل های آن پیروی کنید. دستورالعمل ها و وعده های غذایی یک هفته را آماده کنید و سپس مواد مورد نیاز برای تهیه آن را آماده کنید. ضمنا در این بخش مجموعه ای از دستورالعمل های آشپزی به شیوه کتوژنیک ارائه گردیده که در آن دستور تهیه 125 نوع سالاد، پیش غذا، دسر، میان وعده و وعده غذایی کامل به همراه تصویر و با جزئیات کامل، آموزش داده شده است.

به مرور به ۲ وعده تفاوت ها و شباهت های رژیم کتوژنیک و رژیم اتکینز برسونیدش. به عنوان نکته آخر کالری دریافتی را در طول وعده ها و میان وعده های به صورتی تنظیم کنید که کمترین گرسنگی و فشار را تجربه کنید. برای برخی افراد، بیخوابی کتو ممکن است تنها چند روز طول بکشد، در حالی که برخی دیگر ممکن است تا چهار هفته آن را تجربه کنند. با محدود کردن کالری کاهش وزن را هم تجربه خواهید کرد. برای مقابله با استرس و داشتن خواب کافی، استفاده از وسایل الکترونیکی را محدود کنید و از روشهایی مانند یوگا و مدیتیشن کمک بگیرید. غلات و قندهای سفید تصفیه شده همچنان باید محدود باشند.

رژیم پالئو کتوژنیک

وزنتون رو بر اساس یک نمونه رژیم کتوژنیک منظم چک کنین و اگر متوجه شدین از اندازه ای که باید باشد تغییر کرده برای برگردوندن وزنتون به حالت قبل سریعا اقدام کنین. با انجام درمانهای لازم، تغییر سبک زندگی و انتخاب رژیم غذایی مناسب میتوانید سلامتی خود را بازیابید و در کنار آن وزنتان را هم کم کنید. رژیم غذایی کتوژنیک در کنار تغییر سبک زندگی میتواند راهکار مؤثری برای کاهش وزن باشد. هنگامی که از رژیم کتوژنیک پیروی میکنید و به دنبال کاهش وزن هستید، لازم است که سبک زندگی خودتان را تغییر دهید و فعالیت بدنی بیشتری داشته باشید. هنگام تلاش برای کاهش وزن، ایجاد کسری کالری بسیار مهم است و برای ایجاد کسری کالری یا باید کالری دریافتی را کاهش داد یا از طریق افزایش فعالیت بدنی کالری بیشتری مصرف کرد.

رژیم کتوژنیک و عضله سازیتوجه به اندازهی وعدههای غذایی، زیادهروی نکردن در میانوعدهها و افزایش فعالیت بدنی میتواند به ایجاد کسری کالری مورد نیاز برای کاهش وزن کمک کند. در سال ۱۹۷۲ بود. همچنین اگر هر زمانی که فرصت کافی برای تهیهی غذا ندارید غذاهای آماده و فستفودها را مصرف میکنید، نمیتوانید در کاهش وزن به نتیجه برسید. همچنین فعالیتهای فیزیکی در رسیدن به کتوز شما را یاری خواهند کرد. آزمایش های خون، ادرار و تنفس با اندازه گیری میزان کتون های تولید شده توسط بدن تشخیص می دهند که آیا وارد کتوز شده اید یا خیر . رژیم لاغری سریع یک هفته ای بیشتر مناسب عروسها یا افرادی است که میخواهند برای یک مراسم خاص وزن کم کنند، اما فرصت کافی ندارند.با خرید رژیم لاغری برنافیت شما طی مدت ۳ ماه می توانید 12 کیلو کاهش وزن داشته باشید.

این مطلب که رژیم کتوژنیک اگر به درستی اجرا شود میتواند کاهش وزن را به دنبال داشته باشد مورد تأیید است اما ممکن است این کاهش وزن چندان سریع نباشد که این هم اشکالی ندارد. با مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات تجویزشده میتوانید از سلامتی خود اطمینان حاصل کنید و اگر به یکی از بیماریها و اختلالات بالا مبتلا الکترولیت در رژیم کتوژنیک چیست؟ هستید، ناامید نشوید. اگر فردی دو مورد از موارد روبرو مانند نورهراسی، احساس تهوع، یا ناتوانی در انجام کار یا مطالعه برای مدت یک روز در وی ظاهر شود، آنگاه لزوم انجام آزمایش تشخیص بیماری بیشتر میشود. به خودتان انگیزه دهید؛ اگر بعد از پایان ساعت کاری میخواهید به باشگاه بروید، ساک ورزشی را داخل خودرو بگذارید و اگر میخواهید تمرین صبحگاهی انجام دهید، لباسهای ورزشی را کنار تختخواب بگذارید.

برای اطلاع از رژیم کتوژنیک چه کاری باید انجام دهید قبل از اینکه پشت سر بمانید

هنگامی که ورزش میکنید در کنار کالریسوزی عضلهسازی هم خواهید داشت. عضلات بیشتر به این معنی است که شما در حالت استراحت هم کالری بیشتری میسوزانید و این افزایش کالریسوزی باعث تقویت متابولیسم میشود. در روزهای ابتدایی رژیم کتوژنیک بدن اقدام به سوزاندن گلیکوژن اضافی (گلوکز ذخیره شده ) در کبد و عضلات میکند و شکستن گلیکوژن مقدار زیادی آب در بدن شما آزاد می شود، بنابراین شما ناچارید برای دفع این آب دفعات بیشتری ادرار کنید. سطح استون خون در طول فاز کتوز، افزایش می یابد و بدنتان از راه دهان آنرا آزاد می کند. وی در این مورد اینطور میگوید، هیچ کس دقیقا مطمئن نیست که رژیم کتو برای دوران بارداری بیخطر است یا خیر.

رژیم کتوژنیک برای چاق شدناگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نحوه محاسبه کربوهیدرات خالص (نت) لطفا به بازدید از وب سایت ما.