مقایسه شاهین با تارا، کدام سدان ایرانی را بخریم؟

آخرین خبر - برای خرید انواع «دیگنیتی» چقدر هزینه کنیم؟ اگر به دنبال حس هیجان هنگام رانندگی هستید بنز را به شما پیشنهاد نمیکنم زیرا فرمان پذیری مرسدس بنز بیشتر حس یک خودروی شکیل و با وقار را در رانندگی القا می کند. مدلهای جدیدتر بی ام و دارای سیستم iDrive هستند که میتواند بر طیف وسیعی از عملکردهای خودروی شما نظارت کند. و بصورت ساده می شود .گفت که مغز جعبه دنده می باشد . در تارا دنده ای از گیربکس پنج دنده دستی برای به گردش درآوردن تایرهای جلو استفاده شده است اما در نسخه اتومات این وظیفه توسط یک گیربکس شش سرعته خودکار مجهز به مبدل گشتاور AT ساخت شرکت DAE چین بر دوش کشیده میشود. در حالی که مرسدس بنز مدل های سدان، کوپه و SUV تولید می کند که همگی مجلل و شناخته شده بوده ولی مردم اصلا خبر ندارند که مدل های ون مرسدس مانند SPRINTER, VITO, خرید و فروش حواله خودرو جانبازان – آکادمی مالی مسعود CITAN و METRIS نیز وجود دارند و از آن ها استفاده می شود. ممکن است فکر کنید همهگیری کووید ۱۹، کمبود جهانی قطعات، فروش این خودروهای لوکس را به میزان قابل توجهی کاهش داده است، اما، بهطور حیرت انگیزی، اینطور نبود فروش جهانی بی ام و در سال ۲۰۲۱ به میزان 9.1 درصد افزایش یافت، در حالی که فروش مرسدس بنز در سال ۲۰۲۱، با ۵ درصد کاهش همراه بوده است.خودرو فیدلیتی!


با این حال، مرسدس معمولاً پول بیشتری را به طراحی داخلی خود اختصاص می دهد در حالی که بر روی کارایی و راحتی سواری تمرکز می کند. بنز لوکس تر ولی جوان پسند تر است. ظرافت و لوکس و تجملی بودن مرسدس از آئودی بیشتر مشخص است. اسپرت پسند بودن شما در پاسخ به این سؤال که بنز بخریم یا خیلی مهم است. هر دو برند آلمانی سطح بالایی از کلاس و لوکس بودن را ارائه می دهند اما برای این کار هزینه زیادی باید بپردازید. مرسدس کلاس () یک سایز متوسط لوکس است که در سال 1997 توسط کمپانی بنز ساخته شد. بنز با طراحی چوبی و چرمی فضای لوکس تر و بازتری را برای شما طراحی کرده که کاملا حس کلاسیک برند را به شما منتقل میکند. اما ، تمرکز اصلی خود را بر روی فضای داخلی کاربردی و کارآمد قرار می دهد که تجربه کلی رانندگی را بهبود و فضا را اسپرت تر میکند. زمانی که ماشین در حال حرکت است و قصد دارید آنرا متوقف کنید ترمز را فشار دهید. 4 – کاهش نسبت انتقال و حرکت با سرعت زیاد: گیربکس با کاهش نسبت انتقال ، سرعت بالای چرخ های خودرو را امکان پذیر می کند و امکان حرکت با سرعت بالا را برای خودرو ، فراهم می آورد.خودرو دیگنیتی ​​​&;.


مثل پرسیدن این سؤال است که چلو کباب بهتر است یا پیتزا.

در زمینه امکانات ایمنی و رفاهی هم بعضی از امکانات ایمنی و رفاهی شاهین عبارت اند از؛ ۲ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سر بالایی، محدود کننده سرعت، کروز کنترل، مالتی مدیا ۱۰ اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک، کی لس استارت و ورود خروج بدون کلید، محدود کننده سرعت، سیستم پایش فشار باد تایر ها، سنسور نور، صندلی برقی راننده و سرنشین جلو با گرمکن، شیشه های عقب دودی، سانروف، آنتن کوسه ای و… امکانات رفاهی تارا شامل مواردی مثل فرمان برقی، دکمههای کنترلی، ایربگ، نمایشگر هفت اینچی لمسی، بلوتوث، دیلایت، آینههای جانبی برقی و پنجرههای برقی هستند. این خودرو همچنین از آپشنهای فراوانی مثل دوربین ۳۶۰ درجه، گرمکن و تنظیم برقی صندلیهای جلو، شارژر بیسیم گوشی، نورپردازی داخلی ۷ رنگ، درب صندوق خودکار با حسگر سوئیچ و… مثل پرسیدن این سؤال است که چلو کباب بهتر است یا پیتزا. همچنین موتورهای بزرگ و سنگین، بدان معنا است که مرسدس بسته به مدل به سوخت بیشتری نیز احتیاج دارد. همچنین با نرم افزار نیز می توان ون فروخته شده را کاملا سفارشی طراحی کرد که البته داخل کابین براساس نظر مشتری، سفارشی طراحی می گردد. در طراحی داخل کابین از چوب درخت گردو استفاده شده که جلا داده شده و در نهایت همه این طراحی ها موجب شده که داخل کابین اتومبیل های مرسدس به کابین هواپیما شبیه باشد.


این نکته در مورد مدل های مرسدس بنز بیشتر صادق است و صندلی های تمام چربی، تزئینات چوبی و آلومینیومی داخل کابین موجب جذابیت هر چه بیشتر خودرو شده و سرنشینان را شگفت زده می کند. اکثر خودروهای بنز دارای صندلیهای چرمی و روکش چوبی هستند. اما به دلیل قیمت نسبتاً بالاتر خودروهای بنز با کلاس هم رده در بی ام و، و همچنین قانون ممنوعیت واردات در ایران، بسیاری از مدل های بنز هرگز به ایران وارد نشدند. هرچند این دو خودرو در کلاس متفاوتی قرار دارند، اما به دلیل قیمت مشابه به عنوان رقبای یکدیگر شناخته میشوند. همچنین از لحاظ کیفیت و لذت سواری، وضعیت دنا پلاس نسبت به شاهین بهتر است و سواری نرمتری از محصول ایران خودرو شاهد خواهید بود. آمار رسمی از میزان مرسدس بنزها و فروش آنها در دسترس نیست اما میتوان مطمئن بود با افزایش غیر منطقی قیمت مرسدس بنز در ایران، بی ام و فروش بهتری از مرسدس بنز در دو سه سال اخیر تجربه کرده است. با این حال، خودرو های الکتریکی بی ام و نیز شناخته شده هستند و در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، مانند سری که از سال ۲۰۱۳ معرفی شدند. بدیهی است که در این فهرست خودروهای کارکرده سهم بیشتری داشته و اساساً خودروهای صفر اتومات ارزانقیمت انگشتشماری در بازار ایران وجود دارد.