صاحبان MLB پس از انقضای CBA قفل می کنند – CBS نیویورک


نیویورک (CBSNewYork) – مالکان لیگ برتر بیسبال پس از ناکامی در دستیابی به توافقنامه جدید با اتحادیه بازیکنان مجبور به قفل شدن هستند.

مالکان به اتفاق آرا به این قفل رای دادند که پس از پایان قرارداد جمعی با بازیکنان در ساعت 11:59 شب چهارشنبه به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: کریدر، شسترکین، رنجرز را هدایت می‌کنند تا بر فلایررز پیروز شوند

این اولین توقف کار در بیسبال از زمانی است که اعتصاب فصل های 1994 و 1995 را کوتاه کرد. مشخص نیست که آیا بر روز افتتاحیه بهار امسال تأثیر می گذارد یا خیر.

قفل کردن مانع از هر گونه تماس تیم ها و بازیکنان می شود و معاملات و امضای قرارداد با بازیکنان آزاد را متوقف می کند.

آخرین خرید نیویورک متس، پرتاب کننده مکس شرزر، و ایجنت او، اسکات بوراس، چهارشنبه به این وضعیت پرداختند.

بیشتر بخوانید: مکس شرزر می گوید تعهد مالک استیو کوهن به برنده شدن دلیل بزرگی برای امضای او با متس است.

راه‌های مختلفی با بازیکنان کامل وجود دارد که فکر می‌کنیم می‌توانیم بازی را بهبود بخشیم. شرزر به خبرنگاران گفت: ما کاملا متعهد به انجام آن هستیم. من می شنوم که هر بازیکن دیگری، چه پیر و چه جوان، همه آنها یک باشگاه به باشگاه می گویند. این فقط من نیستم که این فکر را می کنم، همه اینطور هستند. برای همه بازیکنان واضح است. ”

«ما چیزی در قوانین خود داریم که بی کفایتی ایجاد می کند. چیزی را ایجاد می کند که علاقه طرفداران را کاهش می دهد. بوراس افزود: همه این موارد باید فورا مورد توجه قرار گیرند و به آنها رسیدگی شود، زیرا کل یکپارچگی و سلامت بازی باید به همان جایی که بود بازگردد، بنابراین انگیزه ای برای بازگشت به پارک توپ و بردن هر روز وجود دارد.

راب مانفرد، کمیسر MLB، اوایل صبح پنجشنبه بیانیه‌ای صادر کرد و در بخشی از آن گفت: “این قفل دفاعی ضروری بود، زیرا دیدگاه اتحادیه بازیکنان برای لیگ برتر بیسبال، توانایی اکثر تیم‌ها را برای ماندن در رقابت را تهدید می‌کند… این گزینه مناسبی نیست. از ابتدا، MLBPA تمایلی به حرکت از نقطه شروع، مصالحه یا همکاری در راه حل ها نداشته است. “

اخبار بیشتر: رسیدن NYCFC به فینال کنفرانس شرق پس از ضربات پنالتی

برای آخرین اخبار از CBS Sports اینجا را کلیک کنید.