زنی در تلاشی غم انگیز برای اینکه از همسر سابقش پیامی بنویسد، مراسم عروسی را جعل می کند


احتمالا فقط می توانست برای او بنویسد.

این زن پس از تقلید از عروسی خود – با یک عکاس حرفه ای و یک داماد قلابی – در تلاشی مذبوحانه برای وادار کردن همسر سابقش به نوشتن پیام برای او، “ازدواج از پیش تعیین شده” را دوباره تعریف کرد. این ویدئو که به جزئیات بازه توجه ناموفق می‌پردازد، در حال حاضر 1.5 میلیون بازدید در TikTok دارد.

در ویدئویی که در 18 نوامبر توسط TikTok @dieschaklin منتشر شد، می‌گوید: «زمانی را به یاد می‌آورم که در مورد عروسی خودم دروغ گفتم و یک عکس‌برداری حرفه‌ای ترتیب دادم تا به آن برسم.

فیلم همراه دختری را نشان می‌دهد که از ساختن یک درخت خرما در زندگی واقعی پشیمان شده است، قبل از نمایش منتخبی از کلیپ‌های یک مراسم جعلی خودنمایی.

این عکس‌ها عروس آینده را نشان می‌دهد که با یک لباس سفید و جواهرات خیره‌کننده، در حال رقصیدن با بازیگری که به شکل شوهر آینده محبوبش در حال رقصیدن است و عکس‌های بی‌عیب دیگری که مستقیماً از مجله Brides ظاهر می‌شود، عروس آینده را نشان می‌دهد. او حتی مکانی با اسب و اصطبل رزرو کرد.

متأسفانه، به نظر می رسد عروسی بزرگ، چاق و ساختگی این زن بیهوده بوده است. او در توضیح این ویدئو نوشت: “بدترین چیز این است که او به داستان من نگاه کرد و هنوز طولانی نشده است.”

این بدلکار مفسرانی را در TikTok به اشتراک گذاشت و برخی با تمایل او برای مورد توجه قرار گرفتن همدردی کردند.

یکی از طرفداران این مراسم و دختر دیگری که در حال سفر یا در حال مرگ است، گفت: “زن مرا تشویق کرد که این کار را انجام دهم.”

یکی از مفسران به شوخی گفت: «اسب یک بازیگر پولی است.

در یک ترفند پیچیده حتی یک داماد قلابی وجود داشت.
در یک ترفند پیچیده حتی یک داماد قلابی وجود داشت.

با این حال، دیگران کارآمدی این ترفند را که باعث حسادت جوانان می شود، زیر سوال برده اند.

یکی از منتقدان پرسید: «چرا باید در روز عروسی شما دست دراز کند؟ یکی دیگر توصیه کرد که باید نامزدی کند زیرا “به محض اینکه عروسی برگزار می شود، خیلی دیر است” برای بازگرداندن همسر سابق.

دیگری تعجب کرد که وقتی مرد خوش تیپ سابقش واقعاً دستش را دراز کرد، چه نقشه ای داشت.

اما برخی از مفسران مدعی شدند که مراسم بستن عقده های ساختگی مانند پایان «فارغ التحصیل» برایشان معجزه کرده است.

یکی از حامیان دستیابی به داستان آرزویی او قسم خورد: “من این کار را کردم و او در واقع دستش را دراز کرد و “عروسی را متوقف کرد” و از من خواست با او ازدواج کنم.” “شما فقط به مقدار مناسب دیوانه نیاز دارید.”

در TikTokker، همه با یک کیس جعلی روبرو شدند.
در TikTokker، همه با یک کیس جعلی روبرو شدند.

در واقع، این اولین بار نیست که کسی روز بزرگ خود را برای برانگیختن حسادت اولی ترتیب می دهد. این زن آلمانی در ماه مارس پس از برپایی یک مراسم جعلی پر زرق و برق که برای آن دوستان خود را به عنوان ساقدوش جذب کرد، انتقام شعله های آتش سابق را گرفت. او سپس این عکس را در اینستاگرام منتشر کرد.

و ظاهراً نتیجه داد: پدر سابق خشمگین او با پودینگ روز بعد به او نامه نوشت و ترسیده بود زیرا فکر می کرد در حالی که با هم بودیم دارم به او خیانت می کنم.

متأسفانه ترفند روی صورتش افتاد.
متأسفانه ترفند روی صورتش افتاد.