سه چیز کلیدی که دلفین ها در مقابل بردهای 4 بازی خود از آنها دفاع می کنند – The Denver Post



نایب قهرمان میامی دلفین ها به خاطر نحوه بازی دفاعی در 4 برد پیاپی خود – و به درستی، از جمله خاوین هاوارد و ایمنی، جوون هالند، تحسین شده است. اما بخش عمده ای از شناخت نیز باید به هفته اول برود.

در این مرحله درخشان دفاع در برابر هیوستون تگزاس، بالتیمور ریونز، نیویورک جتس و کارولینا پانترز، دلفین ها شروع به تبدیل شدن به گونی های واقعی در نزدیکی گونی ها کردند و زمانی که به مسابقه نمی رسیدند به توپ ها در خط نزاع ضربه می زدند. کوارتربک و در برابر دویدن سرسخت بودند.

بیایید با پاس شروع کنیم، 16 مورد از اخراج های دلفین 28 در چهار بازی گذشته.

آستین کلارک، مربی خط دفاعی دلفین ها، در مورد اینکه پاس راشر در این حرکت بهتر انجام داد، گفت: «بسیاری از پایان کار. “در ابتدای سال، ما چندین مسابقه مختلف را از دست دادیم، جایی که آنها دقیقاً آنجا بودند و ما به سادگی یک کیف یا یک کیف را از دست دادیم. [the quarterback was] ما توانستیم بیشتر حرکت کنیم و در نهایت روی توپ نمانیم. من فکر می کنم این یک منطقه بزرگ است. و بچه ها که با هم عجله می کنند دومین چیز خواهد بود.»

دفاع جمعی یکی از اصلی‌ترین چیزهایی بود که جیلان فیلیپس، خارجی‌های تازه‌کار، در روز دوشنبه به این موضوع اشاره کرد که چرا توانست سه اخراج در برابر کارولینا بگیرد. اغلب فشارهای اولیه در جاهای دیگر وجود داشت که کوارتربک را به دست فیلیپس می برد. او روز یکشنبه تقریبا چهارم شد، اما یکی از هم تیمی هایش به دلیل اخراج از دست رفته موفق شد.

همه چیز باید به هم وصل شود: پوشش، مرد با عجله برنده می شود، گاهی اوقات توپ تمام می شود. راب لئونارد، مربی خط بیرونی، می‌گوید: «عوامل مختلف زیادی نقش دارند. تمرکز اصلی همیشه روی ذهنیت عجله تیم است. آیا ما در یک صفحه هستیم؟ آیا ما یک هافبک خوب، سطح خوبی از عجله داریم؟ آیا ما به عنوان یک واحد با هم کار می کنیم؟

“آیا شما بچه ها یکی یکی برنده می شوید؟ کاملا. آیا این در اکثر موارد است؟ در واقع، نه. آن را این مرد ساخته بود، او یک فشار وسط خوبی در جیب داشت، آن را سرخ کرد و بنابراین ما این چیزها را جشن می گیریم.

پایان دفاعی امانوئل اوگبا در میان پاسورها در خط کشمکش پیش می رود. وقتی او یک پاس کم نیوتن را در کوارتر سوم یکشنبه دفع کرد، امتیاز خود را در لیگ به 8 رساند و این هفتمین مسابقه متوالی او با ضربه توپ بود.

اوگبا پس از بردن جت ها گفت: “می دانم که توپ داغ بیرون می آید، بنابراین در بهترین حالت باید دست هایمان را بالا بگیریم و به توپ ضربه بزنیم.”

این چیزی است که همه پاس عجله را پوشش داده است. در مقابل پانترز، فیلیپس، اندرو ون گینکل، زک سیلر و آدام باتلر نیز انحرافات پاس داشتند.

جاش بویر، هماهنگ کننده دفاعی، گفت: «این یک عنصر اساسی یکی از چیزهایی است که ما در دفاع درباره آن صحبت می کنیم. ما در سال 2020 تاکید زیادی روی آن داریم. این یکی از کارهای بزرگی بود که ما با تمرین شروع کردیم و به این کار ادامه دادیم.»

کلارک اضافه کرد: «این گونه است که می‌توانیم در یک بازی سریع روی کوارتربک تأثیر بگذاریم. وقتی آنها به بیرون تف می اندازند، وقتی توپ را می زنند، راهی برای تاثیر گذاشتن روی مدافع است. این چیزی است که ما به بچه هایمان موعظه می کنیم.»

بین فشار روی کوارتربک و ضربه توپ، همه چیز با توقف دویدن شروع می شود تا حریفان خود را در مقابل پاس های سخت قرار دهید.

در هفت بازی گذشته، دلفین ها فقط 84.4 یارد دویدن در هر مسابقه را مجاز کردند. تکل بینی راکوون دیویس به دلیل آسیب دیدگی زودهنگام زانو به تیم بازگشت و مطابق با آن پیشرفت عقب افتاد، اما بیشتر از آن.

کلارک گفت: «فقط به بازی جلو نگاه می‌کنم، فکر می‌کنم مانند عبور از نیمکت، باز کردن قفل دروازه و بازی با کنترل چشمی عالی است، اما این سه چیز اصلی است که ما روی آن تمرکز می‌کنیم.»

دیویس به طور خاص اضافه کرد که او با “صبر و پرخاشگری کنترل شده” بازی می کند.

حضور او همچنین برای زندانیان مفید است زیرا دیویس 6 فوتی و 330 پوندی تیم های دوگانه را می بلعد و مدافعان را در سطح دوم آزاد می کند.

آنتونی کامپانیل، مربی استندآپ، که از سیلر، اوگبا و کریستین ویلکینز نیز در این رابطه نام برد، گفت: به عنوان یک استندآپ، دوست دارید مردی مانند راکوون داشته باشید. او مردی با اندام درشت است. او مردی قوی است، او کار بزرگی را انجام می دهد تا از بلوک ها خارج شود و به فوتبال برسد.”

میامی (5-7) در روز یکشنبه در استادیوم هارد راک در برابر دانیل جونز، سرمربی ساکون بارکلی و نیویورک جاینتز (4-7) شتاب دفاعی خود را حفظ خواهد کرد.